Kbh læser…

…og det gør jeg også.

I forbindelse med kbh læser har jeg de sidste par dage modtaget sms-digte fra seks af Forfatterskolens elever. Idag var digtet skrevet af Sofie Daugbjerg

FRA EN TÆT SKY FALDER DET LÆNGE, HVORDAN SKAL DE LUKKE ØJNENE, HUSET ER GÅET OP VED GULVET OG PANELERNE, DER ER KILET SKRÅ DYR IND MELLEM RØDT.

Jeg holder meget af bøger, men ideen om sms-litteratur tiltaler mig alligevel lidt. Der er noget hyggeligt og umiddelbart ved at læse dagens digt i krydset ved Dronning Louises Bro kl. 19.31.

2 responses to “Kbh læser…

  1. Du har citeret det forkert, digtet lyder : FRA EN TÆT SKY FALDER DET LÆNGE, HVORDAN SKAL DE LUKKE ØJNENE, HUSET ER GÅET OP VED GULVET OG PANELERNE, DER ER KILET SKRÅ DYR IND MELLEM RØDT.

  2. Hej Bodil

    Det har du naturligvis ret i. Jeg retter med det samme 🙂

Skriv en kommentar